Venkovní reklama
Použijte cílenou venkovní reklamu
Největší výzvou v oblasti venkovní reklamy (nazývané také Out-Of-Home Media nebo Outdoor Media) je, vzbudit zájem pozorovatele a přilákat ho na reklamní sdělení. Reklama ve veřejném prostředí nemá možnost se obracet přímo na konkrétní cílovou skupinu s výjimkou sportovních akcí. Pokrývá široký okruh pozorovatelů. Musí tedy dokázat zaujmout "ty správné lidi" svým originálním sdělením.
Reklamní média v oblasti venkovní reklamy
Výběr správného reklamního média v oblasti outdooru je z hlediska účinnosti na Vaši cílovou skupinu velice důležitý. Když se lidí zeptáte na venkovní reklamu, napadne je v první řadě velkoplošný plakát (billboard), starý dobrý reklamní sloup nebo velkoplošná bannerová reklama na fasádě. Ale v mezičase našly své místo i menší a stejně účinné reklamní plochy, které jsou flexibilnější a výhodnější.
Reklama na chodníku
Pouliční reklamní poutače jsou v tomto případě dobrým příkladem takové reklamy. Stojí zákazníkovi přímo v cestě a vyžadují tak čistě motorickou pozornost. Vhodným a atraktivním reklamním sdělením mohou efektivně oslovit kolemjdoucí. U nás najdete jak hliníkové stojany na plakáty, u kterých lze díky kliprámům snadno vyměnit vložený plakát, tak větru a voděodolné reklamní poutače a křídová "Áčka", která lze popisovat dle libosti.
Reklamní nosiče viditelné z dálky
Také vlajky, beachvlajky nebo reklamní bannery mají své neopominutelné místo v oblasti venkovní reklamy. Používají se především k brandingu a připomenutí reklamních sdělení z jiných kampaní. Výhodou je, že jsou viditelné už z dálky. Vlajky a beachvlajky jsou k vidění především před obchody. Reklamní bannery naproti tomu na plotech, mřížích nebo fasádách.
Reklamní nosiče s dalším využitím
Klasikou mezi reklamními nosiči s dodatečným využitím jsou stojany na kola. Připevněný reklamní nástavec a na něm umístěná reklama je vždy příjímána s povděkem, jelikož uživatel je pozitivně naladěn skutečností, že si měl kam opřít své kolo. Podobný účinek mají stany nebo slunečníky v gastronomii a na akcích. Nejsou vnímány jako reklama, ale slouží primárně k jinému účelu. Reklamy umístěné na těchto prvcích tak mají snažší cestu ke svému příjemci.
Poradenství od expertů
S našimi 30 letými zkušenostmi jsme Vám k dispozici jak radou, tak pomocí. Mnoho našich výrobků je možné opatřit firemním logen nebo sloganem. I díky vlastní výrobě mnoha produktů, máme možnost výroby na míru. Individuální úpravou se Vaše produkty budou odlišovat od standardu a budou mít větší reklamní efekt.