Najdete je v každém supermarketu a diskontu: Pokladní děliče! Tyto položky (nazývané také jako oddělovače u pokladen nebo bary s pokladnou) pomáhají jasně oddělit nákupy různých zákazníků. To zlepšuje přehlednost pro zákazníky a pokladní na pokladním dopravníku. To zajišťuje hladký proces placení.
Zavřít
Třídit a filtrovat
Třídit a filtrovat

Silný brandingový efekt a široce používané: Pokladní dělicí tyče v maloobchodě

Původně se používaly rozdělovače pokladny (také nazývané rozdělovače dalšího zákazníka, rozdělovače u pokladny nebo rozdělovače potravin) s potiskem „další zákazník prosím“. První reklama na přepážkách byla v roce 2008 a od té doby vídalo reklamu na těchto praktických pomůckách každý den mnoho lidí.

Od doby vynálezu se často podceňované děliče staly nepostradatelnou součástí maloobchodního prostředí a nákupního procesu. Protože bez dělicích tyčí by byl jak nepořádek, tak delší čekací doba. A kdo rád chodí nakupovat do obchodu bez objednávky a s dlouhými čekacími dobami?

S naším sortimentem snadno a viditelně oddělíte nákupy zákazníků. Každý zákazník musí po uskutečnění nákupu zboží oddělit od dalšího nákupu. V důsledku toho se dostane do přímého kontaktu s alespoň jedním rozdělovačem pokladny. Každý z vašich zákazníků se alespoň jednou podívá na vaši reklamu. Kde lze loajalitu zákazníků nebo reklamu udělat lépe?

Využijte případné čekací doby u pokladního dopravního pásu. Barové struktury jsou ideální pro upoutání pozornosti zákazníků u pokladny. Zachyťte mnoho pohledů na dělicí tyče pomocí účinné reklamy. Pomocí těchto oddělovačů pokladny můžete inzerovat svůj vlastní trh nebo internetový obchod nebo propagovat různé produkty.

Vybaveni sloganem nebo přitažlivou grafikou můžete upozornit na slevy, akce nebo speciální služby. Alternativně lze reklamní plochy využít i jako efektivní plochu pro informace. Kromě upozornění na možné způsoby platby je možné také komunikovat hygienické normy nebo informovat lidi o změnách otevírací doby.
 

Přímé hranoly, jako trojúhelníkové nebo čtvercové tyče

Klasické přepážky next customer se většinou používají ve formě rovných hranolů buď s trojúhelníkovou nebo obdélníkovou konstrukcí. Jako trojúhelníkové nebo čtvercové tyče se obvykle vyrábí o délce 30 cm. A přicházejí v široké škále variant.

Pokladní nákupní přepážka "Construct" je klasický výrobek vyrobený ze stříbrně eloxovaného hliníku. Tento hranatý model je vyroben ze stříbrného eloxovaného hliníku. Skutečná klasika přímo od výrobce.

Obzvláště poutavý je náš nákupní dělič „Wato“. Může být opatřen reklamou dvakrát. Díky integrované fixační technologii lze reklamní nosiče vyměnit během několika sekund bez použití nářadí.

Hliníková dělicí lišta Next Customer se také dodává v klasickém trojúhelníkovém tvaru na dopravním pásu. Tento oddělovač produktů má na koncových krytech technologii upevnění chráněnou proti vzoru. To umožňuje výměnu reklamních médií během několika sekund bez použití nástrojů. Chraňte své reklamní nosiče pomocí praktické kapsy do tvaru U.

Nezáleží na tom, zda zvolíte přepážku s reklamou nebo bez ní. Speciální rozměry a úpravy jsou možné již od 1 kusu díky vlastní vnitropodnikové výrobě.
 

Pokladní dělič s jedinečným potiskem

Můžete také využít naši všestrannou řadu různých rozdělovačů pokladen, abyste optimálně vybavili pokladní prostor ve vašich obchodních prostorách. Můžete tak vytvořit atraktivní poutače. Vytvářejí také pořádek na pokladním dopravním pásu a usnadňují proces zákazníkům i zaměstnancům.

Pokladní děliče, které lze volitelně rozšířit o reklamní vložky s možností tisku, jsou účinným reklamním nosičem s vysokou hodnotou pozornosti. Zákazníci je znovu a znovu přebírají a předávají dál. Můžete si také nechat vytisknout přepážky pokladny a označit je vaším logem nebo sloganem – těšíme se na váš dotaz.

Kromě dalších dělicích tyčí pro zákazníky existuje mnoho dalších položek, které vybaví vaši pokladnu tím nejlepším možným způsobem. Podívejte se na mnoho dalších produktů pro vaše nákupní místo zde.
Zavřít menu
Nahoru