Zákaznický účet
Otevření účtu
Pokud jste ještě neobjednával(a) přes online shop VKF Renzel, můžete si snadno a rychle otevřít zákaznický online účet. Toto musíte provést, i když jste doposud využíval(a) výhradně alternativní možnosti telefonu, faxu nebo e-mailu. K automatickému přenosu zákaznických dat zde nedochází. Pro nové přihlášení zvolte pod bodem menu „Účet“ podbod „Registrovat“. Bod „Účet“ naleznete zcela nahoře v záhlaví stránky. Nebo zvolte následující link:Otevřít zákaznický online účet »
Kromě si můžete zákaznický účet otevřít pohodlně během objednávacího procesu. Pro objednávku v našem online shopu ale není registrace nezbytně nutná. Objednávat u nás můžete i bez registrace, nemůžete pak ale využívat výhod zákaznického účtu.
Přihlášení a odhlášení se jako zákazník
PřihlášeníPřihlásit se můžete kdykoliv přes menu „Účet“, které naleznete v záhlaví stránky.
Můžete ale také využít tento link: Přihlásit se jako zákazník »
Dále se můžete přihlásit během objednávacího procesu.
Odhlášení
V záhlaví stránky klikněte na „Odhlášení“.
Můžete ale také využít tento link: Odhlásit se »
Zapomenutá přístupová data
Zapomenuté hesloPokud jste zapomněl(a) Vaše přístupové heslo, můžete si snadno zřídit nové. Použijte link „Zapomněl(a) jste heslo?“ v menu „Účet“ v záhlaví stránky nebo v přihlasovacím formuláři během objednávacího procesu.
Můžete ale také zvolit tento link: Zapomněl(a) jste heslo? »
Zadejte do zobrazeného formuláře svoji e-mailovou adresu a klikněte na „Vyžádat heslo“. Automaticky Vám obratem zašleme e-mail s linkem. Klikněte na tento link a můžete zadat nové heslo (minimálně šest znaků).
Myslete prosím na to, že link je aktivní pouze šest hodin po zažádání a je platný pouze pro jednu změnu hesla.
Po zadání nového hesla jste přihlášen ke svému účtu.
Zapomenutá e-mailová adresa
Pokud jste zapomněl(a), pod jakou e-mailovou adresou jste se u nás přihlásil(a), máte tyto možnosti.
Pokud si nejste jistý(á), zda jste se již jednou přihlašoval(a), využijte formulář „Založit nový účet“ a pokuste se s Vaší e-mailovou adresou vytvořit nový účet. Pokud je Vaše adresa již uložena, systém Vám to sdělí. Pokud Vaše adresa uložena není, pak jste si založil(a) nový zákaznický účet.
Pokud si jste jistý(á), že zákaznický účet již máte a rád(a) byste jej využil(a), ale již neznáte uloženou e-mailovou adresu, obraťte se prosím prostřednictvím e-mailu na: info@vkf-renzel.cz. Pokud zákaznický účet již máte, zašleme Vám e-mailem uživatelské jméno. Hesla Vám zaslat nemůžeme.
Aktualizace zákaznických dat
Změna přístupových údajůSvé heslo můžete v zákaznickém účtu samostatně změnit. Chcete-li toto provést, přihlašte se přes menu „Účet“ v záhlaví stránky a zvolte „Můj účet“. Zde můžete pod „LOGIN DATEN“ své heslo změnit.
Vaši e-mailovou adresu, která slouží pro přihlášení, můžete změnit pod bodem FAKTURAČNÍ ADRESA. E-mailová adresa zde uložená je současně Vaším přihlašovacím jménem.
Změna a přidání adres
Ve Vašem zákaznickém účtu můžete měnit a zakládat Vaši fakturační adresu i možné odlišné dodací adresy.
Abyste toto mohl(a) provést, přihlašte se přes menu „Účet“ v záhlaví stránky a zvolte „Můj účet“. Pro změnu fakturační adresy zvolte bod FAKTURAČNÍ ADRESA, pro přidání nebo změnu dodací adresy zvolte bod DODACÍ ADRESA
Vaše změněné adresy budou platné od příští objednávky.
Historie objednávek
Své minulé objednávky si můžete kdykoliv prohlédnout pod bodem „Historie objednávek“. Tento bod naleznete v zákaznickém účtu v menu „Účet“ -> „Můj účet“ v záhlaví stránky.Seznam přání
Zajímavé výrobky můžete „zapsat“ na seznam přání. Příslušná funkce se jmenuje „Na seznam přání“ a naleznete ji na každé straně s výrobky pod tlačítkem „do košíku“. Pamatujte prosím, že pro tuto funkci musíte být přihlášen(a).Ke svému seznamu přání se dostanete v záhlaví stránky přes menu „Účet“ a podbod „Seznam přání“ nebo ve Vašem zákaznickém účtu pod bodem menu „SEZNAM PŘÁNÍ“.
Nebo zvolte tento link: Seznam přání »
Všechny výrobky můžete navolit ze seznamu přání. Pokud máte na svém seznamu přání objednatelnou variantu, můžete ji vložit do košíku a ihned objednat.